De campagne is weer van start.

Door Rob van Muilekom op 3 maart 2019

Over drie weken gaan we stemmen voor de Provinciale Staten en het Waterschap. Zaterdag 2 maart werd het Eemplein rood gekleurd. Al om zeven uur ’s ochtends was Roel Holthuijsen paraat om de bouw van de tent te begeleiden en zorg te dragen voor de rode aankleding. De PvdA was zeer duidelijk aanwezig. Elders in deze nieuwsbrief tref je een foto collage van een geslaagde dag.

En de rozen staan klaar……..

…om door Rob van Muilenkom uitgedeeld te worden.

Hij zette al zijn charme in om stemmen te winnen

Komende zaterdag 9 maart voeren we campagne op de Varkensmarkt. Rob van Muilekom, lijsttrekker voor de PvdA Provincie Utrecht is daar van 10-12 uur aanwezig. De PvdA Amersfoort is verder de hele dag ( 10-16 uur )aanwezig op de Varkensmarkt om folders uit te delen en met het winkelend publiek in gesprek te gaan.

In alle vroegte werd de tent opgebouwd

Voor de winkels opengingen waren we er klaar voor

Op zaterdag 16 maart staat de bus met de belangrijke politici van de PvdA lijst voor de Provinciale Staten en het Waterschap van 9:00 uur tot 10:30 uur op de Varkensmarkt. Om half 11 vertrekt de bus voor een Verkiezingstour door de Provincie Utrecht.

Ook Cees de Kruijff voerde campagne, maar dan voor het Waterschap

Rob van Muilenkom kreeg van de fractievoorzitter in Amersfoort Rob Smulders een rondleiding in ‘De Nieuwe Stad’. Zij gingen in gesprek met regiomanager Dorine Lommen van woningbouw coöperatie ‘Portaal’, Het gesprek ging onder andere over de lange wachtlijsten voor woningzoekenden

Rob Smulders vertelt ….

……en Rob van Muilenkom en Dorine Lommen luisteren