Door Bert Veenstra op 6 oktober 2019

Buslijn Soesterkwartier voorlopig behouden mede dankzij PvdA

‘Buslijn Soesterkwartier voorlopig behouden mede dankzij PvdA’

Via snelle schakeling binnen de PvdA tussen bestuur en fracties van provincie en gemeente is de buslijn Soesterkwartier voorlopig behouden. Wel zal op termijn met de bewoners/gebruikers van de buslijn overleg worden gevoerd op welke wijze het OV zal worden georganiseerd. PvdA zal haar invloed zeker aanwenden om in de volgende concessie voldoende bussen te laten rijden, ook in het Soesterkwartier!

Uiteraard zullen we ook aandacht hebben voor goede werkomstandigheden van de chauffeurs en vermindering van de werkdruk. En chauffeurs zouden best een hoger salaris mogen ontvangen.

Met dank aan alle betrokkenen voor deze mooie samenwerking tussen PvdA gemeente Amersfoort en PvdA Provincie Utrecht.

Bert Veenstra

ZEKER ZIJN VAN EEN BETAALBARE WONING Ik verricht ombudswerk voor de PvdA in Amersfoort omdat ik vind dat mensen die het moeilijk hebben geholpen moeten worden. Mensen moeten zeker zijn van goede zorg, een veilige buurt en een dak boven hun hoofd. De PvdA wil nu snel sociale woningen bouwen. Voor de jongeren moet er

Meer over Bert Veenstra