Schulden houden je in de schulden

Door Jan-Herman Koller op 29 maart 2019

Mensen met schulden die in armoede zitten hebben vaak te maken met een uitzichtloze situatie. Waar iemand met een goed inkomen vaak een schuld nog wel kan wegwerken, is dit voor mensen die moeten rondkomen van een minimum inkomen niet te doen. Wanneer je schulden niet op tijd kunt aflossen krijg je te maken met verhogingen, die je tenslotte ook niet kunt betalen waardoor je in een negatief spiraal zoekraakt in aanmaningen en bezoekjes van incassobureaus en deurwaarders.

Op 15 april 2019 vanaf 19:00 organiseert de Gijs van Dijk Meedenkgroep een avond om hierover in gesprek te gaan aan de Soesterweg in Amersfoort.

Verschillende sprekers als Hans Spekman, Jerzy Soetekouw en Chantal Raymakers zijn er om hierover in gesprek te gaan en te komen tot nieuwe initiatieven om mensen met schulden in armoede beter te helpen. Iedereen kan hierbij gratis aanschuiven om hun ervaringen en ideeën kenbaar te maken aan kamerlid Gijs van Dijk.

Geef jezelf geen schuldgevoel en kom!

Jan-Herman Koller

Armoede en wonen waar jij je prettig vind, zijn twee waardes die bij de Partij van de Arbeid hoog in het vaandel staan. Als geboren en getogen Keitrekker weet je dat de Amersfoortse kei bikkel hard kan zijn. Net zo hard als het leven. Door samen te werken weet je ook dat je een hard

Meer over Jan-Herman Koller

Ontvang ontwikkelingen en nieuwe update via e-mail

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.