Roel, onze super vrijwilliger

Door Jan-Herman Koller op 7 maart 2020

Roel Holthuijsen

De PvdA vind het belangrijk om mensen die waarde leveren aan de maatschappij, in het zonnetje te zetten. Dat kunnen de leraren voor de klas, de pakketbezorgers, maar ook de vrijwilligers zijn. De oproep van partijvoorzitter Nelleke Vedelaar om de supervrijwilliger van de afdeling te nomineren was dan ook niet aan dovemansoren gericht.

Fractievoorzitter Harun Keskin heeft na overleg met het bestuur Roel Holthuijsen genomineerd. Roel staat voor dag en dauw klaar voor de afdeling. Weer of geen weer, hij doet altijd mee met alle activiteiten van de PvdA Amersfoort-Bunschoten en levert op positieve wijze zijn gewaardeerde bijdrage. Ga je bij Roel op zolder kijken, dan zie je ook dozen vol met campagne materiaal staan.

Uit handen van Nelleke Vedelaar ontving Roel een uit ceramiek gemaakte roos. Roel was blij verrast met deze nominatie van de afdeling en het presentje van het landelijk bestuur.

Wil je zijn reactie horen? Houd dan onze Facebookpagina in de gaten…

Jan-Herman Koller

Amersfoort is een mooie stad. Er gebeuren veel dingen in de stad die we allemaal lief hebben. Als geboren en getogen keitrekker voel ik me inmiddels thuis in de mooiste wijk van Nederland. Het Soesterkwartier. Ik mag met trots zeggen dat ik de afgelopen jaren hard gewerkt heb om kennis te maken met het sociaal

Meer over Jan-Herman Koller