De PvdA-fractie wenst iedereen in Amersfoort een gelukkig en gezond 2019!!

Door Rob Smulders op 25 december 2018

Gezondheid en geluk is helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend, we zien op dit moment ouderen steeds vaker worstelen met zorgvragen, ondanks goede werk wijkteams, en jongeren zoeken naar een passende woning of werk. Verder is duurzaamheid een groter thema geworden dan de afgelopen jaren waar iedereen vroeg of laat mee te maken zal krijgen. Amersfoort heeft te maken met een groeiend aantal daklozen.

Waar wij als PvdA in 2018 ons steentje aan bijgedragen hebben via de politiek:
Meer woningen bouwen ver onder de grens van € 710,68 en middelen verlaging wachtlijsten; Goede participatie met betrekking tot zonnevelden en windmolens; “Starten voor de start” Stationsplein; Niet afschaffen van vrijwilligersvergoedingen indebuurt033; Kinderpardon verder onder de aandacht brengen; Extra groencompensatie Westelijke Ontsluiting; Meer opvangplekken daklozen; Maximale snelheid snelwegen 100km/uur; Betere voorlichting leningen duurzaamheidsmaatregelen; Kosten beheersen van de jeugdzorg door andere ondersteuning; Wijkteams meer ondersteunen; Ontwikkelen nota lokaal anti-discriminatiebeleid; Fonds oprichten voor jongeren met schulden; Mensen met arbeidsbeperking meer bij Sociale werkvoorziening onderbrengen; betaalbare parkeervoorzieningen rond de binnenstad.

Ook in 2019 zullen wij opkomen voor meer sociale huurwoningen, betere zorg, een groene en schone leefomgeving, mogelijkheden voor sport en cultuur. Kortom een Bruisende Stad voor iedereen.

Groet Rob Smulders.

Rob Smulders

Een authentieke en transparante manier van volksvertegenwoordiging die mensen bij elkaar brengt is waar ik voor sta. Niet het spelen van politieke spelletjes, maar staan voor fundamentele keuzes vanuit sociaal-democratisch perspectief. Ik ken de stad na 50 jaar goed en ik weet hoe de wijken en buurten van elkaar verschillen en een eigen identiteit hebben.

Meer over Rob Smulders